Forbidden Valley (1938)

Western

geregisseerd door Wyndham Gittens
met Noah Beery Jr., Frances Robinson en Robert Barrat

Ring Hazzard ontmoet de jonge Wilda Lanning als hij haar redt van een kudde op hol geslagen wilde paarden. De vader van Ring wordt gedood door een wilde hengst en Ring en Wilda besluiten samen op te trekken en de kudde wilde paarden te gaan verkopen in Gunsight. Onderweg wordt Wilda gebeten door een ratelslang en Ring ziet zich genoodzaakt haar naar een arts te brengen, daarbij de kudde in de steek latend. De kudde wordt opgedreven door Matt Rogan en die wil de kudde in het stadje verkopen als ware het zijn kudde. Dit is het begin van vele conflicten die Ring nog voor de kiezen krijgt.