Stealing Roses (2012)

Komedie / Drama

geregisseerd door Megan Clare Johnson
met John Heard, Cindy Williams en Mark Famiglietti

Walter (John Heard) staat met zijn rug tegen de muur als zijn vrouw Rose (Cindy Williams) keelkanker krijgt. Zonder geld om de medische behandelingen te betalen besluit hij een bank te beroven. Walter bereidt de kraak zorgvuldig voor -vluchtauto, maskers en wapens- en bestudeert het pand. Wanneer hij en Rose worden ontslagen door hun enige cliënt, besluit Rose Walters partner te worden bij de bankoverval. Ondertussen komt hun zoon, politieagent Johnny (Mark Famiglietti), bij zijn ouders inwonen om zijn verdachte vader in de gaten te houden. Als blijkt dat Rose te ziek is om te helpen, schakelt Walter zijn excentrieke vrienden in voor de overval.