Accidental Friendship (2008)

Alternatieve titel: An Accidental Friendship

Canada

geregisseerd door Don McBrearty
met Chandra Wilson, Ben Vereen en Kathleen Munroe

Kerstmis staat voor de deur, maar het belooft geen gezellige periode te worden voor de Afro-Amerikaanse Yvonne Caldwell. Ze leeft in armoede op de straat, samen met haar geliefde honden, en is te trots om bij hulporganisaties aan te kloppen. Op een dag leert ze Tami kennen, een jonge vrouw die erg meeleeft met het lot van minderbedeelden. Ze wil ook graag aan Yvonne een helpende hand bieden en zoekt naar mogelijkheden. Net wanneer alles in de plooi lijkt te vallen, gaat de gezondheid van Yvonne pijlsnel achteruit.

Met Chandra Wilson uit Grey's Anatomy Dr. Miranda Bailey