Ship of Wanted Men (1933)

geregisseerd door Lewis D. Collins
met Dorothy Sebastian, Fred Kohler en Leon Ames

Een schip vol met criminelen die op de vlucht zijn voor justitie vaart naar een tropisch eiland, waar geen uitleveringswetgeving bestaat. Dit eiland werkt als een magneet voor het uitschot der aarde, maar er zijn ook een paar eerlijke mensen die er ingeluisd werden. Naar dit hol van ongerechtigheid zwemt de rijke Irene Reynolds, nadat ze na de ogenschijnlijke moord op haar wellustige gastheer van diens jacht is gesprongen. Om op het eiland te kunnen blijven, moet Irene aan Chuck Young, de grote baas van dit eiland, 5000 dollar afdragen. Zoveel geld heeft zij echter niet.