Such Great Heights (2012)

Documentaire

geregisseerd door Jonah Tulis
met Jon Fitch, Crazy Bob Cook en Josh Thomson

Een intieme en meeslepende reis in de wereld van de mixed martial arts. De documentaire volgt Jon Fitch die zich voorbereidt op het gevecht van zijn leven tegen vaste UFC-kampioen Georges St. Pierre. Terwijl Fitch zich toespitst op zijn training, zien we de dagelijkse triomfen en uitdagingen van de andere vechters van de American Kickboxing Academy (AKA). Kampvechters vechten tegen hun innerlijke demonen en hun financiële problemen en streven ernaar om het te maken in deze wereld van bloed, zweet en tranen. De inzet is hoog voor Fitch, het is de climax van zijn leven in een epische strijd van het hart en de menselijke geest.