Squad Car (1960)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Ed Leftwich
met Vicki Raaf, Paul Bryar en Don Marlowe

Onderhoudsmonteur van vliegtuigen Dell Taylor wordt doodgeschoten in de hangar van het vliegveld van Phoenix. Politieluitenant Beck ondervraagt Jay Reinhart, de baas van Taylor, over de toedracht van de misdaad, maar Reinhart meldt hem dat hij geen idee heeft waarom iemand Taylor dood wilde hebben. Reinhart geeft zelf als alibi op dat hij bij zijn vriendin Jeanne Haggerty was. Ondertussen legt men in Washington de link naar het uitgeven van vals geld door Taylor. Beck ondervraagt Jeanne over het alibi van Reinhart en merkt dat zij van zijn vragen nerveus wordt.