The Miracle Man (1932)

1 stem

geregisseerd door Norman Z. McLeod
met Sylvia Sidney, Chester Morris en Robert Coogan

Een gangster uit San Francisco krijgt het te heet onder de voeten als zijn leider plotseling wordt gedood. Hij zoekt zijn toevlucht in een klein kustplaatsje, waar hij plannen voor kleine criminaliteit begint te bedenken. Het lijkt er op dat er een gebedsgenezer in het plaatsje woont, die de mogelijkheid heeft om kreupele mensen weer te laten lopen. De oplichter is van plan gebruik te maken van een slangenmens om mensen ervan te overtuigen dat de genezingen door deze gebedsgenezer inderdaad echt zijn en hij wil dat deze genezer live op de radio te horen is. Helaas heeft de gangster er geen rekening mee gehouden, dat het werk van deze genezer geen bedrog is.