• 8.297.830 stemmen

Alternatieve titel: The Ungodly Power

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Mychel Arsenault

Met onder meer: Ron Lea, Catherine Colvey en Tom Rack

IMDb beoordeling: 4,4 (97)

Plot Cursed

Op een stormachtige nacht valt het hoekbeeld van een kerktoren naar beneden. Het hoekbeeld, dat de vorm heeft van een waterspuwer, bezit echter een duivelse kracht. Biogeneticus Vladimir en beeldhouwster Flora zijn getuige van het ongeluk. Al snel neemt de duivelse kracht het dorp over. Vladimir en Flora proberen het mysterie achter het hoekbeeld te ontrafelen.

avatar van Lui

Lui (crew films)

Mysterieuze, goedkope thriller die zich grotendeels in een kerk afspeelt. De kerkelijke muziek en de schijnheilige priester zijn uiterst vervelend. De hoofdpersoon is een nerd die zich bezighoudt met oersaaie experimenten op planten, waar we minutenlang naar mogen kijken. Er vallen drie doden, maar we zien niet hoe zij het loodje leggen. Het acteerwerk en de dialogen zijn van GTST-niveau.