Töte Mich (2012)

Alternatieve titel: Kill Me

Duitsland / Frankrijk / Zwitserland

geregisseerd door Emily Atef
met Maria-Victoria Dragus, Roeland Wiesnekker en Wolfram Koch

Adèle, een meisje van 15, wil doodgaan. Timo, beschuldigd van moord, ontsnapt uit de gevangenis. Hij is gewond en schuilt in de boerderij van de ouders van Adèle. Wanneer zij de vluchteling ontdekt, biedt ze hem een ongewone deal aan: zij helpt hem ontsnappen en eenmaal in veiligheid moet Timo haar doden. Het verhaal van een lijdend meisje dat aan een pijnlijk leven wil ontsnappen, een leven gebroken door de dood van haar broer.