High Speed (1932)

Misdaad / Romantiek

geregisseerd door D. Ross Lederman
met Buck Jones, Loretta Sayers en Wallace MacDonald

De coureur Paul Whipple is stervende aan de verwondingen die hij heeft opgelopen tijdens een auto-ongeluk. Paul vraagt zijn monteur Bill Toomey of hij wil zorgen voor zijn gehandicapte zoon Buddy en of hij hem verder wil opvoeden. Bill is verliefd op Peggy, de dochter van de autofabrikant Preston, en door haar tussenkomst kan hij een partnerschap met hem aangaan. Preston gaat akkoord, dat Bill met zijn nieuwe auto gaat rijden in een belangrijke race. Bill is blij met deze kans, want als hij de hoofdprijs van $ 5.000 wint, kan hij een operatie betalen, waarna Buddy weer kan lopen. Tijdens de race krijgt Bill echter te maken met de gewetenloze coureur Steve Macey.