Nice People (1922)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door William C. de Mille
met Wallace Reid, Bebe Daniels en Conrad Nagel

De levensgenietster Theodora 'Teddy' Gloucester maakt haar vader Hubert Gloucester razend met haar wilde levensstijl, dus moet ze in het landhuis van de familie verblijven. Dit betekent echter niet dat Teddy haar leven verandert, integendeel, ze laat zich in met de alcoholist en fortuinjager Scotty Wilbur, waardoor ze een hoop ellende krijgt. Op een nacht probeert Scotty zich aan haar op te dringen, maar ze wordt gered door de plotselinge verschijning van een vreemdeling, die een einde maakt aan de aanranding. Maar omdat beide mannen de nacht bij Teddy doorbrengen, veroorzaakt dit een schandaal.