Money Play$ (1998)

Actie / Drama

geregisseerd door Frank D. Gilroy
met Roy Scheider, Elisabeth Lund en Sonia Braga

Johnny Tobin is een Vietnamveteraan die een jaar geleden zijn vrouw verloor en nu helemaal alleen staat voor de opvoeding van zijn twaalfjarige dochtertje Stacey. Hij verdient zijn geld als croupier achter de dobbeltafel in Las Vegas en wordt door zijn collega's hooggewaardeerd ondanks het feit dat zij op de hoogte zijn van zijn maandelijkse bezoekjes aan de prostituee Irene. Op een dag krijgt Irene de mogelijkheid in de schoot geworpen om te ontsnappen aan haar bleke bestaan, als een klant ter plekke overlijdt en een 'erfenis' van 560.000 dollar achterlaat.