Filmen Jag Inte Pratar om Längre (2009)

Alternatieve titel: The Film I'm No Longer Talking

Zweden
Documentaire

geregisseerd door Martin Degrell en Jesper Ganslandt
met Ingvar Hallström, Patrick O'Casey en Mathias Holtz

Het moest een van Zwedens meest visionaire films worden, dat was alleszins de overtuiging van filmproducer en miljonair Patrick Casey. Zijn grote, naamloze meesterwerk werd echter nooit afgewerkt. Zijn 'would be' horror cultfilm over een jongeman die de wereld rondom zich langzaam ziet instorten wordt gruwelijke werkelijkheid, niet alleen voor Casey, maar ook voor de hele team dat hij engageerde. Hij schaarde vrienden en enthousiaste filmliefhebbers achter zijn project, maande hen aan om hun job op te geven voor de film die de wereld zou veranderen en iedereen schatrijk zou maken. Het liep echter anders.