Lost for Words (2013)

Hongkong
Drama / Romantiek

geregisseerd door Stanley J. Orzel
met Grace Huang, Sean Faris en Joman Chiang

In de altijd bruisende wereldstad Hong Kong maakt de ambitieuze jonge ballerina Anna kennis met Michael, een voormalig commando die nu werkzaam is in de IT-branche. Na verloop van tijd ontstaan er tussen hen gevoelens die verder gaan dan allen vriendschap. Maar de romance wordt bemoeilijkt door hun verschillende achtergronden en overtuigingen. Zal de liefde uiteindelijk toch overwinnen?