À Toute Épreuve (2014)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Antoine Blossier
met Marc Lavoine, Louise Grinberg en Valérie Karsenti

Het lyceum “Le Corbusier”, een school zoals iedere andere school, althans bijna... Greg slaagt met zijn middelbare studie dit jaar maar we vertellen maar beter niet hoe hij dat gedaan heeft. Om verder te gaan met zijn grote liefde Maeva, is hij van plan een onwaarschijnlijke zaak te regelen, die onzichtbaar moet blijven. Daarom stelt hij een team samen met een speciale missie: onderwerpen stelen die op de examens zullen behandeld worden.