Waynon (2013)

Alternatieve titel: Void

Libanon

geregisseerd door Maria Abdel Karim, Naji Bechara, Jad Beyrouthy, Salim Habr, Christelle Ighniades, Tarek Korkomaz en Zeina Makki
met Carol Abboud, Diamand Bou Abboud en Takla Chamoun

Zes Libanese vrouwen van verschillende leeftijden wachten op de terugkeer van hun zonen, broers, echtgenoten of geliefden, die sinds de Libanese Burgeroorlog vermist worden. Void toont de gebeurtenissen die plaatsvinden op de vooravond van de Beiroet Parliament Square sit-in, waar de vrouwen gebruikmaken van het petitierecht om de zaken rondom hun vermiste mannen te vernieuwen. De levens van deze vrouwen draaien om het wachten op deze mannen in hun leven. Een wachttijd die gevuld is met onzekerheid en hoop.