Honolulu Lu (1941)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Charles Barton
met Lupe Velez, Bruce Bennett en Leo Carrillo

Consuelo Cordoba zweert een eerlijk man te maken van haar oom Estaban, een oplichter met een voorkeur voor rijke weduwen. Ze reizen af naar Honolulu en daar gaat het direct al mis als Estaban een valse check probeert te innen. Hierop besluit Consuelo haar oom achter te laten en zelf aan haar toekomst te gaan werken. Ze ontmoet Aloha en die zorgt er voor dat Consuelo auditie kan doen bij de Blue Chip Cabaret. Haar zang- en danstalenten worden opgemerkt door de manager, maar die eist dat zij haar naam verandert in Lu. Ondertussen legt oom Estaban het aan met mevrouw Van Derholt, die de Miss Honolulu-wedstrijd sponsort.