The Deadly Game (1941)

geregisseerd door Phil Rosen
met Charles Farrell, June Lang en John Miljan

FBI-agent Barry Scott decodeert een boodschap van de Duitsers over Dr. Reisner, een wetenschapper die aan een apparaat werkt dat nachtelijke luchtaanvallen kan detecteren. Scott en zijn collega's gaan op weg naar het laboratorium van Reisner, maar Duitse spionnen zijn hen voor en blazen het lab op en vermoorden de assistent van Reisner. Scott weet Reisner en zijn dochter te redden, maar Reisner wordt later ontvoerd waarbij een FBI-agent de dood vindt. Scott doet daarom een poging om bij de spionnenorganisatie te infiltreren.