• 8.303.631 stemmen

Genre: Komedie

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Olivier Abbou

Met onder meer: Vincent Desagnat, Loup-Denis Elion, Jenny Mutela

IMDb beoordeling: 5,3 (27)

Plot Yes We Can

Mickael en Jordan, midden twintigers en losers uit overtuiging, houden zich bezig met het ontvoeren van huisdieren en daar een losgeld voor te vragen. Door een tv-documentaire over de in Kenia woonachtige grootmoeder van Barack Obama, krijgen de Parijse jongeren een geweldig idee: ze willen oma Obama ontvoeren en een losgeld eisen van tien miljoen dollar. Maar geen van de twee weet waar Kenia ligt...

avatar van Darbie

Darbie

Kinderachtig, ordinair, nietszeggend et cetera.

Een film met een dubbele bodem,het ene cliché na het andere wordt wordt in deze schijnbaar simpele film op je losgelaten,maar de ondertoon is behoorlijk maatschappij kritisch en het plot kent een aantal leuke wendingen,een ander goed effect is het schijnbaar amateuristisch camera gebruik met zijn soms vreemde jaren zestig kleuren ,het geeft precies de knettergekke levensstijl van de hoofdrolspelers weer.