Stronger Than Desire (1939)

geregisseerd door Leslie Fenton
met Virginia Bruce, Walter Pidgeon en Lee Bowman

De rijke Elizabeth Flagg wordt het hof gemaakt door de vasthoudende Michael McLain, ondanks haar protesten richting Michael dat ze al getrouwd is. McLain is charmant genoeg om Elizabeth over te halen voor een aantal redelijk onschuldige ontmoetingen, maar dat verandert als hij probeert haar geld af te persen. Een ruzie volgt en Elizabeth schiet hem neer met zijn pistool. Eva, de vrouw van McLain wordt als verdachte beschouwd en wordt gearresteerd. Er zijn sterke aanwijzingen voor haar schuld en ze dreigt veroordeeld te worden.