J'enrage de Son Absence (2012)

Alternatieve titel: Maddened by His Absence

Frankrijk / Luxemburg / België

geregisseerd door Sandrine Bonnaire
met William Hurt, Alexandra Lamy en Augustin Legrand

Negen jaar geleden verloor Jacques zijn zoon bij een auto-ongeluk. Jacques bestuurde destijds de auto en raakte zo van slag dat de relatie met zijn vrouw Mado strandde. Jacques verliet Frankrijk en zette zijn leven voort in de Verenigde Staten. Nu is Jacques teruggekeerd om de begrafenis van zijn vader bij te wonen. Mado is in de tussentijd een nieuw leven begonnen en heeft een zeven jaar oude zoon, Paul.