Ganbappe Fura Gâruzu! Fukushima ni Ikiru Kanojotachi no Ima (2011)

Alternatieve titels: Fukushima Hula Girls | がんばっぺ フラガール! ~フクシマに生きる。彼女たちのいま~

Japan
Documentaire

geregisseerd door Masaki Kobayashi (II)
met de stem van Yû Aoi

Regisseur Masaki Kobayashi registreert de wederopbouw van het Spa Resort Hawaiian in de stad Iwaki, dat door de aardbeving van 11 maart 2011 zwaar werd beschadigd. Het resort was, met haar hoela-meisjes, een geliefde vakantiebestemming in Japan. Het verblijf had een belangrijke invloed op de stad na de sluiting van de koolmijnen. Nu is Iwaki bang voor de toekomst. Hoewel de danseressen persoonlijke zwaar door de catastrofe werden getroffen, reizen ze kort hierna door heel Japan, om de mensen op te beuren en de heropening van het vakantieoord aan te kondigen.