Black Butterflies (1928)

Alternatieve titel: Butterflies

1 stem

geregisseerd door James W. Horne
met Jobyna Ralston, Mae Busch en Robert Frazer

De rijke Dorinda Maxwell, die het huwelijksleven minacht, sluit zich aan bij een groep levensgenieters met de naam ‘Black Butterflies’. Omdat er een schandaal dreigt, kiest Dorinda David Goddard, een jonge kantoorbediende die net kan rondkomen, uit om met haar te trouwen voor $ 5.000 per jaar. Na de bruiloft heeft Goddard moeite met zijn positie en hij en Dorinda ruziën voortdurend wanneer ze met zijn tweeën zijn. Davids pogingen om Dorinda uit de buurt van haar metgezellen te houden mislukken echter. Dorinda is verantwoordelijk voor een auto-ongeluk, waardoor David tijdelijk lijdt aan blindheid en waarbij de andere passagiers ernstige verwondingen hebben opgelopen.