• 8.292.718 stemmen

Genre: Drama

Geregisseerd door: Clinton H. Wallace

Met onder meer: Tony T.L. Young, Alicia Arden en Magda Marcella

Plot American Nudist

Artiest, fotograaf en filmmaker Taylor ontdekt aan de hand van zijn vriendin Jennifer het hedendaagse naturisme. Hij besluit een film te maken over de naakte waarheid in een fascinerende wereld van feestjes, activiteiten en bijeenkomsten voor nudisten.

avatar van DV1984

DV1984

Het verhaal zag er interessant uit (voor zover ik weet ook nog geen film gezien met dit onderwerp), maar de film zelf sloeg behoorlijk de plank mis! De film deed me denken aan een gemiddeld mtv programma met veel anabolentypes en siliconentieten en hysterisch acteerwerk.

Ze wouden dit drama in comedy /docu vorm stoppen maar werd nergens grappig en de filmmaker haalde het bloed onder je nagels.

Het verhaal wist me totaal niet te interesseren.Het enige goede aan de film was het vrouwlijk naakt in de film. Deze mag van mij met stip op 1 in de flop 100 list!