Bluebeard's Seven Wives (1925)

geregisseerd door Alfred Santell
met Ben Lyon, Lois Wilson en Blanche Sweet

John Hart is een teller bij de bank. Hij wordt ontslagen nadat er een tekort op zijn rekening is geconstateerd. John, die wanhopig op zoek is naar werk, vindt een baan als achtergrondacteur bij de beroemde regisseur B.C. Duval. Duval, die alleen jaknikkers in zijn gevolg heeft, ziet capaciteiten in de jonge John en hij besluit van hem een Latijns-Amerikaanse verleider te maken. Nadat ze aan hem gewerkt hebben, wordt John geïntroduceerd aan de pers als de ladykiller Don Juan Hartez. Om zijn nieuwe reputatie als groot liefhebber te promoten, staat de persagent er op dat John achter elkaar met zeven vrouwen gaat trouwen en scheiden.