Hijack! (1973)

Drama / Thriller

geregisseerd door Leonard Horn
met David Janssen, Keenan Wynn en Lee Purcell

Twee vrachtwagenchauffeurs krijgen de opdracht om een zeer geheime vracht van New York naar Houston te vervoeren. Wat ze echter niet weten is dat een groep terroristen van plan is om de lading te stelen. Onderweg worden de chauffeurs diverse malen aangevallen door de terroristen. Ze moeten alles op alles zetten om heelhuids met de lading in Houston aan te komen.

Zou deze graag willen zien ik ben echt een fan van Janssen.

avatar van Lui
Lui (crew)
Is op VHS uitgebracht in Nederland. Zo te zien aan de poster ook op een regio 1 dvd.

Ok thx nu nog aan zien te komen

avatar van Lui
Lui (crew)
Uitstekende tv-film. Het verhaal is simpel, maar de plotwending aan het einde zie je niet aankomen. De film verveelt geen moment en is 74 minuten lang leuk om naar te kijken. Prima acteerwerk van David Janssen en Keenan Wynn (die in deze film al behoorlijk op leeftijd is). Twee topacteurs.