Under Cover of Night (1937)

1 stem

Mystery / Actie

geregisseerd door George B. Seitz
met Edmund Lowe, Florence Rice en Nat Pendleton

Terwijl het hoofd van de natuurkunde-afdeling van de ‘Trent University’, Dr. Reed, zijn afscheidsrede houdt, vragen vier professoren zich af wie hem zal opvolgen. Susan Nash realiseert zich, dat een vrouw geen kans zal hebben. Haar mannelijke collega’s Marvin Griswald, John Lamont en Alan Shaw zijn daarentegen hoopvol. Zowel John als Alan houden van Reed's kleindochter Deborah, terwijl Susan verliefd is op John. Marvins vrouw Janet, die geen lid van de faculteit is, maar wel een briljant natuurkundige, heeft door haar werk de positie van haar man kunnen verbeteren.