My Wedding and Other Secrets (2011)

Nieuw-Zeeland
Romantiek

geregisseerd door Roseanne Liang
met Michelle Ang, Matt Whelan en John Barker

Emily Chu studeert aan de universiteit van Auckland. Haar traditionele Chinese ouders willen dat ze dokter wordt, maar Emily streeft stiekem een carrière als filmmaker na. Tijdens het schermen ontmoet ze vervolgens James die net zo'n nerd als zijzelf is. De twee worden verliefd en Emily stelt voor om stiekem te trouwen. Zo hoeft ze haar blanke vriendje tenminste niet te introduceren aan haar strenge ouders en kan ze nog steeds een studietoelage krijgen om filmvakken te volgen. Maar uiteindelijk zal Emily haar geheimen toch openbaar moeten maken en de confrontatie met haar vader en moeder moeten aangaan.