Three Word Brand (1921)

Western

geregisseerd door Lambert Hillyer
met William S. Hart, Jane Novak en S.J. Bingham

Ben Trego is een vader die met zijn tweelingzonen door indianen wordt aangevallen. Hij houdt stand tot zijn zonen in veiligheid zijn, om dan vechtend ten onder te gaan. De film volgt de beide broers die ieder hun weg gaan. Één van hen groeit op onder de naam Paul Marsden en brengt het zelfs tot gouverneur. De ander groeit op onder de naam Three Word Brand en begint samen met partner George Barton een ranch. Brand en Barton krijgen het aan de stok met de eigenaar van een andere ranch over waterrechten. Dat loopt zo uit de hand dat de gouverneur poolshoogte komt nemen.