The Good Companions (1933)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Muziek

geregisseerd door Victor Saville
met Jessie Matthews, Edmund Gwenn en John Gielgud

Inigo Jolifant is een leraar met een talent voor het schrijven van liedjes en Jess Oakroyd is een man met ambities in de theaterwereld, die net zijn baan kwijt is. Samen proberen ze de oude en alleenstaande mevrouw Elizabeth Trant, die op zoek is naar avontuur, te overtuigen om hun te steunen als ze proberen ‘The Dinky Do's’ terug in de schijnwerpers te brengen. De zangeres Susie Dean droomt van sterrendom en wanneer ze de nieuwe leidster van de show wordt, lijkt het erop dat haar dromen eindelijk werkelijkheid worden.