• 8.294.283 stemmen

Nog geen stemmen

Genre: Avontuur / Misdaad

Geregisseerd door: George B. Seitz

Met onder meer: Rudolph Schildkraut, John Bowers en Marguerite De La Motte

IMDb beoordeling: 6,7 (23)

Plot Pals in Paradise

Bill Harvey ontdekt een goudmijn, maar de rechten op die mijn blijken van Geraldine "Jerry" Howard te zijn, die de mijn in bezit krijgt na de dood van haar vader. Bill vertelt haar dat door de dood van haar vader de rechten ook vervallen. Geraldine probeert haar recht te halen via de corrupte advocaat John Kenton, maar die ziet grote rijkdom in het verschiet als hij met Geraldine trouwt. Terwijl Bill en andere inwoners het stadje Paradise verlaten om een groep criminelen te achterhalen, overvallen Kenton en zijn bende het goederenstation. Het station vat vlam en Kenton schiet zijn bendeleden dood en wordt door de inwoners van Paradise uitgeroepen tot held. Het is aan Bill om de mensen daar anders over te laten denken.

image

Abraham Lezinsky