Crazy and Thief (2012)

1 stem

Fantasy

geregisseerd door Cory McAbee
met Willa Vy McAbee, John Huck McAbee en Greg Russell Cook

Een zevenjarig meisje neemt haar twee jaar oude broertje mee op een reis vol van kansen en fantasieën. Ze beginnen hun reis met behulp van een sterrenkaart die zij hebben gemaakt door het spatten van verf op een oude envelop. Ze doorzoeken de straten, etalages en vuilnisbakken, op zoek naar stervormige objecten die lijken samen te vallen met de stippen op hun kaart. Op hun reis ontmoeten ze een eenogige man die ze als een cyclops aanzien. In een poging om nader tot de kinderen te komen vertelt de man een verhaal over de kerststal, zonder alle feiten. Volgens de interpretatie van de kinderen moeten zij op zoektocht naar een tijdmachine in Bethlehem, Pennsylvania.