Toll of the Desert (1935)

1 stem

Western

geregisseerd door William Berke
met Fred Kohler Jr., Betty Mack en Roger Williams

Tom Collins wordt gered door de bende outlaws van Teague, wanneer zijn huifkar wordt aangevallen door indianen. Toms vrouw Mary wordt echter gedood. Tom denkt, dat zijn jonge zoon Bill ook gedood is, maar Joe Carson vindt Bill en voedt hem verder op. Tom, die inmiddels de leider van de outlaw bende is, verschijnt net wanneer Bill zijn 21ste verjaardag viert en hij doodt Joe Carson. Bill sluit zich aan bij de posse, die jacht maakt op Toms bende, maar wordt door hen gevangen genomen. Tom wil Bill laten doden door één van zijn mannen.