Vediamoci Chiaro (1984)

Alternatieve titel: Let's See It Clear

Italië

geregisseerd door Luciano Salce
met Johnny Dorelli, Eleonora Giorgi en Janet Agren

Alberto Catuzzi is een tv-manager die na een auto-ongeluk blind wordt. De verzekeringsmaatschappij stuurt de mooie Eleonora Bauer naar Alberto om uit te vinden of hij echt blind is. Ondanks dat Alberto getrouwd is worden de twee toch verliefd op elkaar. Een tijdje na het ongeluk krijgt Alberto ineens weer zijn zicht terug. Net als hij het goede nieuws aan zijn vrouw wil gaan vertellen, ontdekt hij dat zij een affaire heeft met zijn beste vriend. Alberto besluit te doen alsof hij blind is om andere geheimen om hem heen te ontdekken. Hij ontdekt dingen die hij, als hij niet blind was, nooit geweten had.