The Nuisance (1933)

Komedie / Drama

geregisseerd door Jack Conway
met Lee Tracy, Madge Evans en Frank Morgan

Joseph Phineas 'Joe' Stevens is een letselschadeadvocaat wiens praktijk is uitgegroeid tot een nachtmerrie voor een groot aantal verdachten. Met name voor het lokale trambedrijf dat het vervoer verzorgt in zijn stad. Door Stevens’ stijl in de rechtbank en de werkwijze van zijn vriend en getuige-deskundige Dr. Buchanan Prescott hebben beiden het bedrijf tienduizenden dollars gekost, en het einde is nog niet in zicht. John Calhoun, de hoofdadviseur van het trambedrijf, besluit Stevens te bevechten met zijn eigen tactiek. Hij zet de onderzoekster Dorothy Mason in als zogenaamd letselslachtoffer.