Dunderland (2012)

Noorwegen
Horror

geregisseerd door Nils J. Nesse en Finn-Erik Rognan
met Miriam Prestøy Lie, Reidar Sørensen en Sven Henriksen

In het jaar 1695 wordt de jonge Johanne Nilsdotter beschuldigd van hekserij. Haar vervolgers vermoorden haar en gooien haar in de bodemloze wateren van de Djupkista-vallei in de afgelegen omgeving van Dunderland. In de jaren daarna volgen diverse verschrikkelijke tragedies elkaar op in Dunderland. Drie eeuwen later arriveert de jonge regisseur Laura in de vallei. Samen met een aantal vooraanstaande acteurs van Noorwegen wil Laura een stuk opvoeren waarin de heksenvervolgingen een hoofdrol spelen.

Fijne Noorse blackmetalposter .

Vreselijke film. Onnavolgbaar verhaal en er gebeurt zo goed als niks.

Links laten liggen!

Film met als thema ...... niets zeggende beelden en een vreselijk script. 1 * voor de mooie Noorse natuur beelden.