• 8.295.510 stemmen

Genre: Documentaire

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Thomas Viner

Met onder meer: Rick Borgia en Richard Dillane

IMDb beoordeling: 7,1 (95)

Plot The Real Sopranos

Documentaire over de DeCavalcante familie, de maffia familie die wel erg leek op de personages uit de misdaad- en dramaserie The Sopranos. Overeenkomsten tussen de succesvolle tv-serie en het brute echte leven van de DeCavalcantes zien we terug in de familieleden, hun clubs, oplichterij en overvallen. Ook deze familie was (voor het grootste deel althans) gevestigd in New Jersey. Zij waren zelf fans van de tv-serie, en dit heeft mede geleid tot de val van de familie.

avatar van Stu-Pot

Stu-Pot

avatar van Jesper187

Jesper187

Stu-Pot schreef:

Kan iemand die de documentaire gezien heeft mij dit eens uitleggen?

Daar ben ik ook benieuwd naar, ik ga hem eens een stukje kijken, staat volledig op Youtube.

avatar van jim jim

jim jim

Stu-Pot schreef:

Kan iemand die de documentaire gezien heeft mij dit eens uitleggen?

ze gingen zich ernaar gedragen, zo word dat in de documantaire uitgelegd