The Real Sopranos (2006)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Thomas Viner
met Joshua Paled, Rick Borgia en de stem van Richard Dillane

Documentaire over de DeCavalcante familie, de maffia familie die wel erg leek op de personages uit de misdaad- en dramaserie The Sopranos. Overeenkomsten tussen de succesvolle tv-serie en het brute echte leven van de DeCavalcantes zien we terug in de familieleden, hun clubs, oplichterij en overvallen. Ook deze familie was (voor het grootste deel althans) gevestigd in New Jersey. Zij waren zelf fans van de tv-serie, en dit heeft mede geleid tot de val van de familie.

avatar van Stu-Pot

avatar van Jesper187
Stu-Pot schreef:
Kan iemand die de documentaire gezien heeft mij dit eens uitleggen?

Daar ben ik ook benieuwd naar, ik ga hem eens een stukje kijken, staat volledig op Youtube.

Stu-Pot schreef:

Kan iemand die de documentaire gezien heeft mij dit eens uitleggen?

ze gingen zich ernaar gedragen, zo word dat in de documantaire uitgelegd