Navy Blues (1941)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Lloyd Bacon
met Ann Sheridan, Jack Oakie en Martha Raye

Lilibelle Bolton en Margie Jordan werken in Honolulu als danseressen. Een marineschip legt aan en aan boord bevinden zich Cake O'Hare en Powerhouse Bolton, de ex van Lilibelle. Lilibelle en Powerhouse ontmoeten elkaar en aangezien Lilibelle nog alimentatie van hem behoort te krijgen, vraagt ze hem om het geld. Om zich van haar te ontdoen, beweren de twee mannen dat ze vragen stelde over het schip en Lilibelle wordt gearresteerd op verdenking van spionage. Cake en Powerhouse proberen aan geld te komen door te wedden op de aankomende schutterswedstrijden. Ze maken daarbij gebruik van voorkennis omdat ze te weten zijn gekomen dat de uitstekende schutter Homer Matthews hun schip zal komen versterken.