No One Man (1932)

geregisseerd door Lloyd Corrigan
met Carole Lombard, Ricardo Cortez en Paul Lukas

De mooie rijke, maar niet praktisch ingestelde Penelope 'Nep' Newbold is er van overtuigd dat ‘het perfecte huwelijk’ een niet haalbare opvatting is. Penelope vindt dat geen enkele man alle deugden bezit die nodig zijn voor de ideale echtgenoot. Dus verdeelt ze haar tijd tussen de betrouwbare en hardwerkende gynaecoloog Dr. Karl Bemis en de mislukte playboy Bill Hanaway. Penelope trekt snel haar conclusie wanneer Bill vermoord wordt aangetroffen in de slaapkamer van een andere vrouw. Ze gaat een spoedcursus verpleegkundige volgen om Karl te bewijzen dat ze hem waardig is.