Gekijôban Ôran Kôkô Hosutobu (2012)

Alternatieve titel: Ouran High School Host Club

Japan

geregisseerd door Tetsuo Kan
met Haruna Kawaguchi, Yusuke Yamamoto en Ryo Ryûsei

De Ôran-academie is een prestigieuze school met leerlingen die vooral uit rijke, vooraanstaande families komen. Haruhi Fujioka is een uitzondering, want ze komt uit een bescheiden milieu en kan de dure schooloutfits niet betalen. Ze dost zich uit in unisex kleding en doordat ze kort haar heeft wordt ze nogal eens aangezien voor een jongen. Tijdens haar omzwervingen over de campus ontdekt ze de 'Host club': een groep jongens die meisjes voor geld entertainen. Als ze een dure vaas omgooit wordt ze gedwongen lid te worden van de club, waarvan de leden denken dat ze een jongen is.

avatar van kwinz
Gebasseerd op de serie die weer gebasseerd op de anime en manga, ik ben benieuwd.