The Great Cash Giveaway Getaway (1980)

Alternatieve titel: The Magnificent Hustle

Misdaad / Komedie

geregisseerd door Michael O'Herlihy
met David Kyle, Elissa Leeds en George Hamilton

Jimmy Bailey (David Kyle) heeft het niet gemakkelijk na het overlijden van zijn moeder. Hij blijft alleen achter met zijn gemene stiefvader Joe Hicks (Albert Salmi), die hem ook de 10.000 dollar bestemd voor zijn collegegeld afpakt. Jim besluit samen met zijn vriendin Halley (Elissa Leeds) weg te lopen en het geld mee te nemen. Onderweg ontdekken ze dat ze geen 10.000 maar 250.000 dollar hebben meegenomen. Dit geld is bestemd voor Donald Hightower (George Hamilton) en deze crimineel zet alles op alles om zijn geld terug te krijgen.