The Wolf Song (1929)

1 stem

Western / Romantiek

geregisseerd door Victor Fleming
met Gary Cooper, Lupe Velez en Louis Wolheim

Het is 1840. De pelsjager Sam Lash heeft geen goede reputatie als het om vrouwen gaat. Maar als Sam de jonge en temperamentvolle Mexicaanse Lola Salazar ontmoet, is hij voor de eerste keer in zijn leven smoorverliefd. Lola’s aristocratische vader Don Solomon Salazar keurt de romance af, waarop Sam Lola ontvoert en met haar snel naar de bergen vertrekt. Een korte periode leven beiden samen. Maar dan wordt Sam onrustig en lijkt hij het gezelschap van zijn pelsjagermaatjes Gullion en Rube te verkiezen boven dat van Lola.