General Education (2012)

geregisseerd door Tom Morris
met Chris Sheffield, Maiara Walsh en Janeane Garofalo

Levi Collins is klaar om naar de universiteit te gaan met een tennis-studiebeurs, maar hij is één ding vergeten te vertellen aan zijn ouders: hij heeft zijn diploma van de middelbare school niet gehaald. Hierdoor moet hij de zomerschool volgen en voorkomen dat zijn ouders ontdekken dat hij gezakt is voor natuurwetenschappen. Op school wordt hij verliefd op zijn klasgenoot Katie, en komt hij er achter dat hij een keuze zal moeten maken tussen tennissen of een goede opleiding.