Nothing Sacred (2012)

België / Verenigde Staten
Fantasy

geregisseerd door Dylan Bank en Morgan Pehme
met William Sadler, Thierry Lhermitte en Eric Godon

Een tweeling met de namen Blue en Delilah, gescheiden bij de geboorte, ontmoet elkaar voor het eerst aan het sterfbed van hun moeder. De moeder vertelt de tweeling dat het hun lot is om een geheime profetie te vervullen. De profetie voorspelde lang geleden dat ze haar dood zullen wreken door het doden van de duistere tovenaar Chambers. Het enige probleem is dat Chambers hun vader is. Over een maand zal hij het laatste ingrediënt gevonden hebben om onsterfelijk te worden. Naarmate de tijd begint te dringen, achtervolgt de tweeling Chambers over de hele wereld. Tijdens de achtervolging moeten ze strijden tegen de dienaren van Chambers.