Game Time: Tackling the Past (2011)

geregisseerd door Douglas Barr
met Ryan McPartlin, Josh Braaten en Katie Carr

NFL-speler Jake Walker (Ryan McPartlin) staat op het punt om een record te breken dat hem een plekje in de Hall of Fame zal opleveren. Tijdens de training krijgt hij een telefoontje van zijn broer Dean (Josh Braaten) met het nieuws dat hun vader een hartaanval heeft gehad. Voor het eerst in vijftien jaar keert Jake terug naar zijn geboorteplaats en er is meteen spanning tussen de broers. In de tussentijd krijgt Jake te horen dat zijn contract voor het komende seizoen niet wordt verlengd en vraagt hij zich af hoe zijn toekomst eruit zal zien.