Love in a Goldfish Bowl (1961)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Jack Sher
met Tommy Sands, Fabian en Jan Sterling

Twee eerstejaars, een jongen en een meisje, vinden troost bij elkaar vanwege allerlei ellende binnen de families. Ze zijn platonische vrienden en besluiten de zomervakantie samen door te brengen in een strandhuisje dat aan de moeder van de jongen toebehoort. Het meisje raakt in de problemen, maar wordt gered door een knappe kustwacht. De kustwacht vindt het meisje onweerstaanbaar en komt regelmatig met zijn vrienden op bezoek. Wilde feesten en oneindige lol volgen, maar dan blijkt opeens de moeder van de jongen spoorloos verdwenen.