Hong Kong Nights (1935)

1 stem

Actie / Romantiek

geregisseerd door E. Mason Hopper
met Tom Keene, Wera Engels en Warren Hymer

Wapensmokkelaar Gil Burris zegt de inwoners van een Chinees dorpje toe een lading wapens te leveren. Dorpeling Wong gaat met Burris mee naar Hongkong, met als eindbestemming Macau. Geheim agent Tom Keene en zijn partner Wally krijgen de opdracht de handel van Burris stil te leggen. Door een eerdere ontmoeting tussen Keene en Wong valt het de laatste op dat Keene wederom in de buurt is en hij informeert Burris dat ze gevolgd worden. Trina Vidor, een vriendin van Burris, luistert een gesprek af tussen Burris en Wong, waarbij de twee het plan blijken te hebben om Keene te vermoorden. Hierop besluit Trina dat Keene gewaarschuwd moet worden.