Sympathy for Us (2011)

Alternatieve titels: Taeeonaseo Mianhae | Tae-eo-na-seo Mi-an-hae

Zuid-Korea

geregisseerd door Young-Seok Choi
met Jun-sik Lim, Chae-sun Lim en Sang-Ho Kim

Joo-An loopt mank, Yo-Da heeft mongoolse moedervlekken en Deok-Jung heeft geel geverfd haar en is een groot Kurt Cobain fan. Deze drie vrienden zijn onafscheidelijk. Ze weten nooit wat ze moeten doen, hoe ze moeten leven en zelfs waarom ze moeten leven. Om het oude jaar goed af te sluiten wil Yo-Da naar Gunsan afreizen om daar te gaan zeevissen en na afloop rauwe vis te gaan eten met twee andere vrienden. Na veel complicaties tijdens hun reis komen ze eindelijk in de haven aan. Nu rest alleen nog maar een vraag: Hoe gaan ze hun laatste dagen slijten nu ze nog in hun twintiger jaren zijn.