Remember Pearl Harbor (1942)

Drama / Oorlog

geregisseerd door Joseph Santley
met Don 'Red' Barry, Alan Curtis en Fay McKenzie

De strijdlustige Amerikaanse militair 'Lucky' Steve Smith brengt de eerste tijd door in de kazerne. Vaak heeft Lucky gezelschap van zijn maten Bruce Gordon en Portly Potter. Kort na de rampzalige Japanse aanval op Pearl Harbour, komen Lucky en Bruce op het spoor van een bende spionnen die actief zijn in de Filipijnen. In de haast geeft Lucky zich vrijwillig op voor een zelfmoordmissie tegen een Japans schip. Door aan deze missie deel te nemen vindt Lucky verlossing voor de dood van zijn maat Portly. De dood van Portly was namelijk zijn schuld.