The Wife He Met Online (2012)

Canada
Thriller

geregisseerd door Curtis Crawford
met Cameron Mathison, Sydney Penny en Cynthia Preston

Bryant Meyers is vrijgezel en woont in Philadelphia. Sinds hij is gescheiden, besteedt hij vrijwel al zijn tijd aan de opvoeding van zijn 10-jarige dochtertje en zijn baan bij een reclamebureau. Voor een nieuwe liefde heeft hij het eigenlijk veel te druk. Maar op een dag trekt hij de stoute schoenen aan en surft hij naar een online datingsite. Daar komt hij het profiel tegen van ene Georgia uit Los Angeles, en hij is meteen geïntrigeerd. Georgia is mooi en succesvol, en ze heeft nog een intelligent gevoel voor humor ook. De twee beginnen een latrelatie, waarbij ze maandenlang steeds op en neer reizen. Uiteindelijk durft Bryant voor zichzelf te besluiten dat Georgia de perfecte vrouw voor hem is. Hij doet haar een aanzoek, Georgia verhuist naar Philadelphia en nog geen twee maanden later zijn ze getrouwd. Maar als Bryant zich had verheugd op pril huwelijksgeluk, komt hij bedrogen uit...

avatar van meggiecantik
Voor een (gratis) tv-filmpje ok, maar om te huren tegen kosten

Nergens echt spannend en niet overtuigend geacteerd. Ik geef niet vaak 1 ster maar dit keer kan ik er niet meer van maken

avatar van glimmerman2000
Ik heb ooit eens een vriendinnetje gehad, met ''Paranoïde schizofrenie''...Iets wat ze altijd ontkent heeft, maar ik wist genoeg!

Kijkende naar deze film, roept herinneringen op aan die tijd, zo ook bij de film: ''The Roommate''....Deze mensen hebben zowat ''om de minuut'' bevestiging nodig dat je ze nog leuk vindt, en dat er geen ander in het spel is...Echt ziekelijk jaloezie!
Heel moeilijk om daar mee om te gaan, het is voor dit soort mensen echt ''NOOIT'' goed!

In de film wordt het ziektebeeld redelijk tot goed overgebracht, al zijn het geen meesteracteurs die meespelen...Vooral het kleine meisje speelde zwak

Verder kijkt de film lekker weg, en loopt de spanning goed op!...Jahh redelijke film om te kijken

avatar van Tiany
Interessant en boeiend onderwerp, de film kon beter.